top of page

Prywatne jest polityczne, czyli (niegdyś) radykalinie feministyczna myśl Carol Hanisch w Mot/Her KC ucieleśnia się poprzez osobistą narrację Anny Wańtuch snującej intymną opowieść bezpośrednio do kamery. Historia w Mot/Her KC to rzeczywistość na pograniczu, otwarta, szukająca uznania

w kontekstach społecznych. Intymne video arty FA Kolektywu tkają tę przestrzeń na pograniczu znaczeń takich jak ciąża, kobiecość, feminizm, wybór, społeczeństwo, polityka (pro/nie) rodzinna,

i społeczne oczekiwania wobec kobiet. 

Projekt Mot/Her KC rozpoczął się na początku 2017 roku i tworzy go cykl 29 filmów. To dokumentacja

i jednostkowych wydarzeń, niepozbawiona wpływu określonego środowiska społeczno-kulturowego. FA Kolektyw prezentuje podróż w głąb dyskursu o płynności kobiecego ciała, umysłu i pytań o granice własnej tożsamości w kontekście społecznym i politycznym, w którym rozegrał się spektakl. (Anna Petelenz, AP Kunstart)

Praca pokazywana m.in.: (2021) Parallel Vienna room Schumann 02, (2020) Cracow Art Week KRAKERS, (2018) WomenCinemakers Biennale, POSITIONING Malta, Women behind Screendance Landscapes, (2017) Konkurs 1 strona 1 spojrzenie 180 sekund 3 nagroda, Festival In Out.

Więcej filmów Mot/her KC do obejrzenia - link

 

bottom of page